Programmatic OOH reklám

Digital Out Of Home reklám - Élményt kínáló, személyre szabott üzenetek célközönséged számára

Programmatic OOH reklám

Digital Out Of Home reklám - Élményt kínáló, személyre szabott üzenetek célközönséged számára
Az OOH kampányokban népszerűsített brandek és megrendelőink

Magával ragadó hirdetési élmény

A reklám új generációja

Az IRF Solutions a reklámozás terén úttörő szerepet tölt be. Innovatív technológiánk lehetővé teszi az interaktív és intelligens reklámkampányok létrehozását. Az általunk nyújtott szolgáltatások segítségével a hagyományos reklámokat forradalmasítjuk, és személyre szabott üzeneteket közvetítünk a célközönség felé. Az interaktív megjelenítések és a modern technológiák kombinációjával a reklámélményt felejthetetlenné tesszük.

Személyre szabott üzenetek és emocionális kapcsolatteremtés

Az IRF Solutions által nyújtott megoldások nemcsak reklámokat, hanem élményeket kínálnak. Alkalmazásunk intelligens rendszere elemzi a nézők viselkedését, életkorát, nemét és hangulatát, hogy személyre szabott üzeneteket közvetítsen számukra. Ezzel az egyedülálló módszerrel kiemelkedő figyelmet és interakciót generálunk a reklámok iránt. Célunk, hogy ügyfeleink kiemelkedjenek a tömegből, és erős brandet építsenek a személyre szabott és érzelmi kapcsolatot kialakító reklámkampányaikkal.

A rendszer működése

Érzékelés és azonosítás

A rendszerünk számos érzékelőt használ, beleértve egy kamerát is, hogy észlelje a személyek jelenlétét a kijelző előtt. Az AI-alapú arcfelismerő érzékelőnk azonosítja az egyéneket, meghatározza nemüket, életkorukat és hangulatukat. Az érzékelők segítségével a rendszerünk folyamatosan figyeli és elemzi a nézők viselkedését és jellemzőit.

Adatfeldolgozás és elemzés

Az arcfelismerő érzékelő által gyűjtött adatokat valós időben továbbítjuk az AI-algoritmusoknak. Az algoritmusaink elemzik és feldolgozzák az adatokat, összevetik azokat egy adatbázissal, és meghatározzák a nézők jellemzőit és preferenciáit. Az adatok alapján a rendszerünk személyre szabott üzeneteket generál, amelyek a nézők érdeklődésére és szükségleteire fókuszálnak.

Tartalomkezelés és megjelenítés

Az intelligens rendszerünk a generált személyre szabott üzeneteket dinamikusan kezeli és frissíti. Az interaktív kijelzőink lehetővé teszik a nézőkkel való interakciót, például érintésre vagy más szenzorokra reagálva. A rendszerünk a friss adatokat és interakciókat figyelembe véve változtatja és testre szabja a megjelenített tartalmat.

Analitika és teljesítményfigyelés

Az intelligens rendszerünk folyamatosan figyeli a kampány teljesítményét és gyűjti az adatokat. Egy könnyen használható felületen bemutatjuk a valós idejű eredményeket és az analitikai kimutatásokat. Az adatok exportálhatók, így további elemzésekhez és jelentésekhez is felhasználhatók.

Interaktív Out Of Home
kreatív kampányok

„Besúgó” sorozat kampány

A kreatív az HBO Max kínálatában indult filmsorozatot népszerűsítette egyedi, interaktív tartalommal. A cél a meghökkentés és a figyelemfelkeltés volt, miközben a rendszer számolta is a nézőket. A 75” kijelzőn látható szereplő az egész citylight hirdetési vitrint kitöltve, kültéri hangszóróval kiegészítve egy beépített kamera arcdetekciója alapján „szólította meg” a megállókban a járókelőket. A 4K minőségű felvétel, a napszakhoz és a kijelző előtt zajló eseményekhez igazított előre rögzített felvételek jól beállított egymásutánja magával ragadta a szemlélőt.

Interaktív Coca-Cola Zero kampány: "Szörnyecskék" a citylight-on

Ez a különleges interaktív OOH kampány, egyedi módon hirdette a Coca-Cola Zero terméket. Az IRF Solutions 75"-es kijelzőket épített be Budapest forgalmas villamosmegállóiban található citylight hirdetőtáblákba. A kijelzőn egy forgó Coca-Cola doboz volt látható, amely körül, amikor a beépített kamera detektált egy járókelőt, "szörnyecskék" jelentek meg, "akik" el akarták "lopni" a Coca-Cola Zero dobozt. Amint a járókelő rátekintett a hirdetésre, a szörnyecskék megálltak, és csak akkor folytatódott a "szörnyecskék" akciója, ha a néző elfordította a tekintetét. A kreatív felkeltette az emberek érdeklődését, interaktív módon népszerűsítve a Coca-Cola Zero terméket.

“Mosolymérő” kreatív kampány

Az interaktív kreatív egy hirdetést megjelenítő citylight vitrinbe kihelyezett monitoron oly módon működött, hogy a felismert arcok helyett egy-egy mosolygó emoji-t jelenített meg, attól függően, hogy mennyire mosolygott a kamerába a járókelő. A rendszer számolta a mosolygó arcokat, így mérve a kampány sikerességét. Interaktív mosolymérő rendszerünk két hétig működött és gyűjtötte az adatokat a 4-es, 6-os villamos Margit híd, budai hídfő megállójában. Az interaktív képernyő vidámságra késztette a járókelőket.

Digitális kreatív: élő utcaképen futó hirdetési layerek

Kreatív kampányt építettünk a budapesti Szent Gellért tér forgalmas villamosmegállójában álló citylight átalakításával. A kampány egy nagyméretű, 75" kijelzőt használt, amelyet a tábla mögött elhelyezett élőképet streamelő kamerával kombináltunk. Az élőkép időről időre kibővült egy speciális layer-rel, amely graffiti stílusú, "koszos" vagy "zajos" effekteket hozott létre a kijelzőn - a fejfájás kellemetlenségére emlékeztetve. A következő layeren "gombnyomással" vezérelt módon a kitisztult képpel reprezentálva adott megoldást a hirdetett gyógyszer. A kampány egyedi élményt nyújtott, az élőképen az ikonikus Gellért Szálló is megjelent az utca részleteivel teremtve egyedi vizuális látványt. Az installáció koncepciója valóban életre keltette a várost!

End-to-end kreatív kampány menedzsment

Teljes lebonyolítás a tervezéstől a megvalósításig!

Kampánytervezés és stratégiai tanácsadás

Az IRF Solutions teljes körű kreatív kampány menedzsment szolgáltatást nyújt ügyfelei számára, kezdve a koncepció és stratégia kidolgozásával. Tapasztalt csapatunk segítséget nyújt az ügyfél igényeinek és céljainak megértésében, és a legjobb módszerek megtalálásában a hatékony és lendületes kampány eléréséhez.

Kreatív megvalósítás és eredményorientált mérések

A koncepció és stratégia alapján, a szakértőink a kreatív megvalósításra fókuszálnak. Innovatív és lenyűgöző kampányelemeket alkotunk, amelyek felkeltik az érdeklődést és megragadják a célközönség figyelmét. Emellett a kampány hatékonyságának nyomon követésére és méréseire is kiemelt figyelmet fordítunk, hogy az ügyfelek valós idejű eredményeket láthassanak és optimalizálhassák kampányukat.

Mik egy kreatív kampány előnyei?

A célzott és dinamikus üzenetek varázsa

A programozott digitális OOH reklámok lehetővé teszik a célközönség pontos és személyre szabott elérését. Dinamikus üzeneteket közvetítenek a digitális kijelzőkön, amelyek a valós időben változó adatokra és környezeti tényezőkre reagálnak. A kreatív tartalmak és a programozás kombinációja megteremti az egyedi és hatékony reklámélményt.

Valós idejű adatok és optimalizáció

A programozott digitális OOH reklámok azonnali adatokat használnak a reklámkampányok optimalizálásához. Valós idejű adatok alapján testreszabják az üzeneteket és a kreatív tartalmakat, hogy azok relevánsak és hatékonyak legyenek. Az optimalizáció révén a reklámok gyorsan reagálnak a változó környezeti tényezőkre és a közönség igényeire.

Hatékony helyspecifikus reklámok

A programozott digitális OOH reklámok lehetővé teszik a kampányok helyspecifikus célzását. Az adatok és a programozás segítségével a reklámokat a pontos helyszínhez, időponthoz és a közönségmozgásokhoz igazítják. Ez növeli a relevanciát és hatékonyságot, eredményezve magasabb elérést és konverziót.

Kreatív rugalmasság és interaktivitás

A programozott digitális OOH reklámok kreatív rugalmasságot és interaktivitást kínálnak. Képesek reagálni a nézők interakcióira, például érintésre vagy mozgásra, és élvezetes, részvételre ösztönző élményeket teremtenek. A kreatív megoldások sokfélesége lehetővé teszi a márkák számára, hogy kiemelkedjenek és emlékezetes élményt nyújtsanak a közönségüknek.

A kampányok eredménye a brandépítés

A programozott digitális OOH reklámok erőteljes eszközök a hatékony brandépítéshez és kampányokhoz. A személyre szabott és dinamikus üzenetek emlékezetessé teszik a márkát a közönség számára. A kampányok eredményeit folyamatosan mérhetjük és optimalizálhatjuk, ami növeli a hosszú távú sikert és megnöveli az elérést (ROI).

OOH audience mesaurement

A RVC szolgáltatás gyalogosforgalom adatainak gyűjtésére és elemzésére szolgál forgalmas városi citylight reklámfelületek környezetében. Segít megmérni a városi gyalogosforgalom pulzálását, időszakosságát és következetességét, valamint nyomon követni konkrét kampányok hatékonyságát. Használható olyan döntések meghozatalához, amelyek optimalizálják a reklámkampányokat.

Technológiai szolgáltatások

Frontend fejlesztés

Az IRF Solutions frontend fejlesztései nemcsak lenyűgöző élményt, hanem sikeres online jelenlétet is garantálnak.
Bővebben

Backend fejlesztés

Magas teljesítményű, skálázható és biztonságos szerveroldali megoldások az alkalmazások zökkenőmentes működése érdekében.
Bővebben

Devops infrastruktúra fejlesztés

Infrastruktúra, a fejlesztés és az üzemeltetés optimalizálása gyorsabb, hatékonyabb és folyamatos szoftverfejlesztést, telepítést biztosítanak.
Bővebben

UX-UI design

Intuitív, esztétikus és könnyen használható alkalmazások tervezése során a felhasználói élményre és a felületoptimalizálására összpontosítunk.
Bővebben

Webalkalmazás fejlesztés

Egyedi, reszponzív webes alkalmazások tervezését és megvalósítását kínáljuk a legmodernebb technológiák és keretrendszerek felhasználásával.
Bővebben

Weboldal építés

Olyan professzionális, reszponzív és keresőoptimalizált honlapok létrehozását kínáljuk, amelyek tökéletesen kiszolgálják az ügyfelek üzleti céljait.
Bővebben

Csapatunk

Tudás és együttműködés

Sokoldalú és elkötelezett csapatunk

Az IRF Solutions büszke sokoldalú, kreatív és eredménycentrikus munkatársaira, akik az iparág legkülönbözőbb projektjein dolgoznak együtt. UX/UI tervezők, frontend és backend fejlesztők, minőségbiztosítási tesztelők, valamint termék- és projektmenedzserek alkotják az összehangolt csapatot, amely a hatékony és sikeres projektek záloga.

Együttműködő szakértők

Az IRF Solutions szakértői csapata mindig együttműködésre törekszik, és közösen gondolkodnak a projektek megvalósításán. A kommunikáció és az együttműködés alapvető eleme a munkafolyamatnak, amely segít a projektek hatékony menedzselésében és a sikeres eredmények elérésében.

FAQ

Hasznos válaszok gyakori kérdésekre.

Programmatic digital out of home reklámra van szükséged?

Vedd fel velünk a kapcsolatot!
IRF Solutions Kft.
Magyarország, 1134 Budapest, Angyalföldi út 25.
Cégjegyzékszám: 01-09-363158
Adószám: 10953363-2-41
www.irf.hu
Adatvédelmi irányelvek
©️ 2023 IRF Solutions Kft.